Urška Henigman

Urška Henigman - Novinarka

Urška Henigman je univerzitetna diplomirana kulturologinja, ki je svojo radijsko pot začela kot študentka v uredništvu informativnega programa leta 2005. Tri leta pozneje je pripravljanje novic in vodenje informativnih oddaj zamenjala za poglobljeno raziskovanje družbenih vprašanj v uredništvu izobraževalnega programa. Njena področja zanimanja so raznolika, od novih znanstvenih odkritij do problematike človekovih pravic. Predvsem pa spremlja razvoj digitalne tehnologije in njene vplive na posameznika, družbo in kulturo.
Mladost na zaslonu1

Tanja Oblak Črnič: Mladost na zaslonu

Kaj mladi pravzaprav počnejo s svojimi telefoni?
evolucija-brez-logo

Ves čas sem se mu samo prilagajala

Ko gre za užitek, so še vedno prisotni patriarhalni vzorci
Marta Peirano1

Marta Peirano: Telefon je narejen tako, da ustvari odvisnost

Španska avtorica opozarja, da bomo za izgubo osebnih podatkov v prihodnosti drago plačali
težave s tehnologijo

Omejevanje spletnih gigantov je še nemogoče

Tehnologij ne moremo regulirati, če do njih nimamo dostopa
dijaki1

Zoomifikacija digitalnih domorodcev

Otroci in mladostniki v letu epidemije pokazali izjemno prilagodljivost, učinkovitost in vzdržljivost
evolucija-brez-logo

Seks je zame preveč stresen, raje se samozadovoljujem

Tudi liberalna spolna morala ustvarja pritiske
biometrija1

Lahko preprečimo obsežno zbiranje biometričnih podatkov?

Strokovnjake skrbi, da bodo biometrični podatki, zbrani med pandemijo, zlorabljeni
evolucija-brez-logo

Res bi bila rada končno s punco

Raziskovanje spolnosti je razkrivanje nevidnih družbenih sil
2021-01-18  soical media in Trump s17 Urška H  3  - foto Reuters EPA

Družbeni mediji in politika

Izbris Trumpovih računov na Twiterju, Facebooku, Youtubu je sprožil razpravo o (ne)reguliranju spletnih platform
2021

V zaostrenih pogojih se vse dogaja intenzivneje

2020 skozi ogledalo Intelekte
evolucija-brez-logo

Kakšna je bila vaša evolucija užitka?

Ustvarjalci podkasta vabijo k sodelovanju
praznična potrošnja

Množične migracije potrošnikov na splet

Praznična potrošnja med epidemijo