Avtomobilska industrija je pred dvema največjima izzivoma v minulih desetletjih. Po eni strani so zaradi pandemije prekinjene dobavne verige, zato ima resne težave pri zagotavljanju polprevodnikov oziroma čipov, kar vodi v pomanjkanje vozil na trgu. Po drugi strani ljudje in oblasti od avtomobilske industrije pričakujejo zeleno preobrazbo in prehod k okolju prijaznim tehnologijam tudi v vozilih. Na področju elektrifikacije voznega parka Slovenija še posebej izrazito zaostaja. O razmerah, težavah in priložnosti voditeljica Urška Jereb z našo dopisnico iz Nemčije Polono Fijavž in sogovorniki v studiu.

Gostje:
- Jožko Tomšič, predsednik sekcije za osebna motorna vozila in generalni direktor skupine Emil Frey,
- Blaž Poženel, odgovorni urednik Motorevije AMZS,
- Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije.

Kako takoj zagotoviti potrebne sestavne dele in kako srednjeročno elektrificirati vozni park?

Avtomobilska industrija je pred dvema največjima izzivoma v zadnjih desetletjih. Po eni strani so zaradi pandemije prekinjene dobavne verige, zato ima resne težave pri zagotavljanju polprevodnikov oziroma čipov, kar vodi v pomanjkanje vozil na trgu. Po drugi strani ljudje in oblasti od avtomobilske industrije pričakujejo zeleno preobrazbo in prehod k okolju prijaznim tehnologijam tudi v vozilih. Na področju elektrifikacije voznega parka Slovenija še posebej izrazito zaostaja. O razmerah, težavah in priložnostih voditeljica Urška Jereb z našo dopisnico iz Nemčije Polono Fijavž in sogovorniki v studiu.

Gostje:

Jožko Tomšič, predsednik sekcije za osebna motorna vozila in generalni direktor skupine Emil Frey,
Blaž Poženel, odgovorni urednik motorevije AMZS,
Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije.

Prvi