Pred pol leta je Slovenija sprostila cene naftnih derivatov. Bojazni o občutnih podražitvah in velikem izpadu proračunski prihodkov se po ocenah poznavalcev niso udejanjile, liberalizacija za zdaj ni povzročila večjih pretresov pri cenah. Se pa zaradi vse strožjih predpisov Evropske unije glede dovoljenih strupenih izpustov v ozračje pospešeno razvija trg električnih vozil. Kje je tu Slovenija? So električni avtomobili cenovno dovolj dostopni, imamo dovolj javnih polnilnic, je električno omrežje dovolj stabilno za povečan obseg uporabnikov? Kdaj, če sploh, bo po slovenskih cestah peljalo več električnih kot bencinskih in dizelskih vozil? O vsem tem voditeljica Urška Jereb z gosti.
Gostje:
- dr.Tadej Smogavec, vodja trajnostne mobilnosti pri Petrolu,
- Bostjan Okorn, Zveza potrošnikov Slovenije,
- Dušan Lukič, Porsche Slovenija,
- Andrej Brglez, strokovnjak za trajnostno mobilnost,
- Tomaz Katrašnik, profesor na ljubljanski Strojni fakulteti (tbc).

Pri cenah goriv ni večjih sprememb, tektonski premiki so na trgu električnih vozil

Pred pol leta je Slovenija sprostila cene naftnih derivatov. Bojazni o občutnih podražitvah in velikem izpadu proračunski prihodkov se po ocenah poznavalcev niso udejanjile, liberalizacija za zdaj ni povzročila večjih pretresov pri cenah. Se pa zaradi vse strožjih predpisov Evropske unije glede dovoljenih strupenih izpustov v ozračje pospešeno razvija trg električnih vozil. Kje je tu Slovenija? So električni avtomobili cenovno dovolj dostopni, imamo dovolj javnih polnilnic, je električno omrežje dovolj stabilno za povečan obseg uporabnikov? Kdaj, če sploh, bo po slovenskih cestah peljalo več električnih kot bencinskih in dizelskih vozil? O vsem tem voditeljica Urška Jereb z gosti.
Gostje:
Tadej Smogavec, vodja trajnostne mobilnosti pri Petrolu,
Bostjan Okorn, Zveza potrošnikov Slovenije,
Dušan Lukič, Porsche Slovenija,
Andrej Brglez, strokovnjak za trajnostno mobilnost,
Tomaž Katrašnik, profesor na ljubljanski Strojni fakulteti.

Urška Jereb