Šolanje na daljavo je še posebno zahtevno, ko gre za praktične predmete, med katerimi je tudi šport. Cirila Štuber je v iskanju dobrih praks izvajanja ur športa pred mikrofon povabila Petro Filipič, profesorico športne vzgoje in razredničarko 6. b razreda na osnovni šoli Alojzija Šuštarja v Ljubljani.

Petra Filipič, profesorica športa v OŠ Alojzija Šuštarja meni, da je pouk športa v razmerah karantene enako pomemben

Šolanje na daljavo je še posebno zahtevno, ko gre za praktične predmete, med katerimi je tudi šport. Cirila Štuber je v iskanju dobrih praks izvajanja ur športa pred mikrofon povabila Petro Filipič, profesorico športa in razredničarko 6. b razreda na osnovni šoli Alojzija Šuštarja v Ljubljani.

 

V mojem razredu sem začela z jutranjo telovadbo 15 minut pred začetkom pouka in otroci so se tega tako navadili, da ne morejo več brez nje. Udeležba ni obvezna, a se je redno udeležuje kar 24 od 26 učencev.

 

Otroke vključujemo v kreiranje vaj, jih pohvalim za kreacije. Glede na to, da so mi med počitnicami pošiljali fotografije in videe, ko so se gibali v naravi.

Pomembno je tudi, kako je pouk športa sprejet v okviru šole. Če prevladuje miselnost, da ni tako pomemben kot drugi predmeti, se bo to poznalo pri pouku in na rezultatih gibalne učinkovitosti otrok.

Cirila Štuber