Veliko staršev ne ve, kaj početi z najmlajšimi v času šolskih počitnic, letošnje zimske so še posebej specifične. Nekaj jih svoje otroke odloži pri starih starših, drugi morajo zanje najti varstvo ali vzeti dopust, če pa je otrok dovolj star, da lahko dopoldneve preživi sam. Specialni pedagog in strokovnjak za motnje vedenja in osebnosti Marko Juhant je v pogovoru z Markom Rozmanom poudaril, da počitnice niso »učitnice«. Poleg gibanja v naravi pa je pomemen tudi skupni čas, ki ga starši in skrbniki preživijo z najmlajšimi.

Pogovor s specialnim pedagogom in strokovnjakom za motnje vedenja Markom Juhantom

Veliko staršev ne ve, kaj početi z najmlajšimi v času šolskih počitnic, letošnje zimske so še posebej specifične. Nekaj jih svoje otroke odloži pri starih starših, drugi morajo zanje najti varstvo ali vzeti dopust, če pa je otrok dovolj star, pa lahko dopoldneve preživi sam. Specialni pedagog in strokovnjak za motnje vedenja in osebnosti Marko Juhant poudarja, da počitnice niso »učitnice«.

“Če starši želijo, da bodo otroci brali, naj jim “podtaknejo” dobro knjigo.”

Poleg gibanja v naravi je pomemben tudi skupni čas, ki ga starši in skrbniki preživijo z najmlajšimi. Starši naj bi si vzeli za igro z otrokom vsaj eno uro na dan.

“Igra je praviloma vedno učenje. Otrok se lahko nauči, kako se izgubi ali pa, kako se dostojno zmaga.”

Marko Rozman