V Portorožu se je začel 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben. Ta letos prinaša prenovljene tekmovalne kategorije, dve mednarodni žiriji pa bosta zmagovalce iskali med 1200 prijavljenimi deli iz 28 držav. Finalisti so že znani, zmagovalce bomo spoznali ob zaključku tridnevnega festivala v petek. Nas je predvsem zanimalo, kaj lahko festival s tako dolgo tradiciji pove o oglaševalskih praksah in razvoju stroke? In kakšni so trendi, ki jim bodo sledili kreativci in oglaševalci? Ana Skrt se je pogovarjala s predsednico festivala in izvršno direktorico Slovenske oglaševalske zbornice, Mojco Briščik.

25. Zlati boben, ki je bolj cenjen v tujini kot doma, letos ponuja predvsem predavanja s področja transparentnosti, spletnih vplivnežev in novih pristopov do kupcev

V Portorožu se je začel 25. mednarodni festival kreativnosti Zlati boben. Ta letos prinaša prenovljene tekmovalne kategorije, dve mednarodni žiriji pa bosta zmagovalce iskali med 1200 prijavljenimi deli iz 28 držav. Finalisti so že znani, zmagovalce bomo spoznali ob zaključku tridnevnega festivala v petek.

Na vprašanja, kaj lahko festival s tako dolgo tradiciji pove o oglaševalskih praksah in razvoju stroke ter kakšni so trendi, ki jim bodo sledili kreativci in oglaševalci, odgovarja Mojca Briščik, predsednica 25. mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben in izvršna direktorica Slovenske oglaševalske zbornice.

»Še vedno je v porastu digitalno oglaševanje, v ospredju so spletni vplivneži. Kaj to prinaša? Če trgovsko podjetje ne sme oglaševati določenih izdelkov na določenih kanalih, potem bi morala obstajati regulativa, ki bi urejala tudi ta segment. Na primer, če podjetje ne sme oglaševati alkoholnih pijač, zakaj jih lahko oglašuje posameznik? Ponekod v Evropi je to že regulirano, pri nas pa upam, da bo nova medijska zakonodaja pokrila tudi to področje.«

Na oglaševanje močno vpliva gospodarski položaj v posameznih državah. Skladno s tem stanjem se namreč pripravljajo kampanje in medijski zakupi. Če je gospodarsko stanje slabše, se to kaže tudi na festivalih – predvsem v številu prijavljenih del in udeležbi.

Ana Skrt