Nedelujoča klima, odpovedan let ali gradbišče pod oknom hotelske sobe - vse to lahko pokvari dopust. V iskanju cenovno ugodne in privlačne dopustniške ponudbe, potrošniki včasih spregledajo pogoje poslovanja, spet drugič je za slabo izvedbo storitve kriv ponudnik. Kdaj je torej potrošnik upravičen do povračila denarja, kaj lahko stori že na destinaciji in kakšen je postopek pritožbe? V četrtkovem svetovalnem servisu bo na vprašanja o pravicah in dolžnostih dopustnikov odgovarjala Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne Zveze potrošnikov Slovenije.

Kakšne so pravice in dolžnosti dopustnikov ter kdaj so ti upravičeni do vračila denarja

Pokvarjena klima, odpovedan let ali gradbišče pod oknom hotelske sobe … V iskanju cenovno ugodne in privlačne dopustniške ponudbe potrošniki včasih spregledamo pogoje poslovanja, spet drugič je za slabo izvedbo storitve kriv ponudnik. Kdaj je potrošnik upravičen do povračila denarja, kaj lahko stori že na kraju dopusta in kakšen je postopek pritožbe? Na vprašanja o pravicah in dolžnostih dopustnikov odgovarja Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne Zveze potrošnikov Slovenije.

Ana Skrt