V Markovcih so sinoči podpisali sporazum o navezavi bodoče hitre ceste Ormož – Markovci na obstoječo cesto Markovci - Ptuj. Oziroma so ga podpisali le delno, saj na Ptuju vztrajajo, da bodo sporazum podprli, ko bodo na mizo dobili celotno študijo o prometni in ekonomski upravičenosti različnih možnosti izpeljave ceste mimo Ptuja. Tako podpisa sinoči niso prispevali in dokler tega ne storijo se tudi gradnja cesta od Ormoža do Markovcev ne bo nadaljevala.

Civilna iniciativa temu nasprotuje, vodstvo občine pa želi proučiti prometno študijo

Za sinoči načrtovan podpis sporazuma o navezavi bodoče hitre ceste Ormož – Markovci na obstoječo cesto Markovci – Ptuj je uspel le delno. Tudi pol urno dodatno usklajevanje med ministrom Petrom Gašperšičem in ptujskim podžupanom Gorazdom Oreškom namreč ni pripomoglo, da bi Ptuj sinoči vendarle podpisal sporazum o tej navezavi. A ga bodo, danes zatrjuje Orešek, takoj, ko bodo na mizo dobili celotno študijo  o prometni in ekonomski upravičenosti različnih možnosti izpeljave ceste mimo Ptuja. Na Ptuju torej želijo jasna zagotovila, da bo bodoča obvoznica – ki pa je ni še niti na papirju – potekala po južni trasi. Temu je naklonjen tudi minister Gašperšič:

“Severna trasa ne rešuje ničesar.”

Podpisan sporazum ne daje odgovora na vprašanje, kdaj bo obvoznica umeščena v prostor. Minister Gašperšič je tako lahko le zagotovil, da je preusmeritev iz bodoče hitre ceste na že obstoječo le začasna.

Predvidena navezava na zdajšnjo cesto je le začasna. V vmesnem času pa se obvoznica umesti v prostor, po možnosti po južni trasi. In takšna zaveza je tudi v sporazumu.

 

Danijel Poslek