Veste, kaj jeste?

Oddaja o vsem tistem, kar se skriva v hrani.

Kavni napitki niso za prave “kofetkarje”

V takšnih napitkih je lahko tudi do 94 odstotkov mleka in do 32 gramov sladkorja; vključno z aditivi - arome, zgoščevalci, stabilizatorji, fosfati

Telo potrebuje holesterol

Škodljiv je oksidiran holesterol, ki nastane pri dolgotrajni toplotni obdelavi živil in povečuje tveganje za razvoj ateroskleroze

“Če ne morete nadzirati kakovosti, nadzirajte vsaj količino”

Počitniška hrana - od družinskega dopustovanja ob morju, all inclusive hotelov, potovanj z letalom do raziskovanja eksotičnih krajev

Ribez je boljši vir vitamina C kot agrumi

Izbiramo lahko med črnim, belim ali rdečim ribezom, v isto skupino pa spadata tudi kosmulja in josta

V žitih za otroke je preveč sladkorja

Žita naj vsebujejo čim več vlaknin, saj te ugodno vplivajo na zdravje

S higieno nad salmonelo v perutnini

Za preprečevanje črevesnih okužb s perutnino je najpomembnejša ustrezna toplotna obdelava mesa

Rdeče, okusne in zdrave

Čeprav so jagode po hranilni sestavi koristno živilo, ostaja problem njihove onesnaženosti s pesticidi

Žita in stročnice je priporočljivo namakati

Fitinska kislina onemogoča absorpcijo mineralov, a hkrati deluje protirakavo

Je žar res zdravju dar?

Meso z žara povzroča raka, a obstaja več načinov, kako omiliti nastanek škodljivih snovi

Diete brez ogljikovih hidratov

Brez ogljikovih hidratov ne bomo zadostili priporočenemu dnevnemu vnosu vlaknin