Veste, kaj jeste?

Oddaja o vsem tistem, kar se skriva v hrani.

Je žar res zdravju dar?

Meso z žara povzroča raka, a obstaja več načinov, kako omiliti nastanek škodljivih snovi

Diete brez ogljikovih hidratov

Brez ogljikovih hidratov ne bomo zadostili priporočenemu dnevnemu vnosu vlaknin

S čebulo do zdravja brez solz

Študije kažejo, da naj bi antioksidant kvercetin v čebuli deloval protirakavo, zaviral encime, ki pospešujejo rast tumorskih celic in preprečeval poškodbe DNK.

Piščančje posebne salame

Pri nakupu bodimo pozorni na odstotek mesa v izdelku. Več kot je uporabljenega vezivnega tkiva, manj bo v izdelku mesa in s tem manj beljakovin.

V tuninih paštetah manj kot 50 odstotkov tune

Tunine paštete vsebujejo veliko maščobe, zato naj ne bodo pogosto na vašem jedilniku

Aloe vera – veliko besed, malo učinka

Aloe vero nekatera farmacevtska podjetja uporabljajo kot odvajalo, ker vsebuje alkaloid aloin

Avokado vir antioksidantov in nenasičenih maščob

Že pol avokada na dan ima zaradi visoke vsebnosti fitosterolov pozitivne učinke na raven holesterola in lipidov v krvi

Velikonočne jedi pod drobnogledom

Nič ni narobe, če se za praznike razvajamo, a naj prazniki trajajo le dva dneva in ne vse leto

Mikroplastika tudi v ustekleničeni vodi

Rezultati so pokazali, da je kar 90 odstotkov vseh vzorcev vode kontaminiranih z majhnimi delci plastike

Za starejše naj velja previdnost pri nekaterih skupinah živil

Gibalne omejitve, spremenjen okus in vonj, slabša prebava in stranski učinki zdravil lahko odvračajo od hranjenja in povzročajo podhranjenost.