Veste, kaj jeste?

Oddaja o vsem tistem, kar se skriva v hrani.

Je superhrana res tako super?

Uživanje lokalno pridelane hrane je lahko enako hranilno, cenejše in manj okoljsko obremenilno

Najbolje je kašice pripraviti z materinim mlekom

Pred nakupom kašic preverite, koliko sladkorja vsebujejo in ali imajo dodane aditive

Cink skrajša dolžino prehlada

Pomanjkanje cinka se pogosteje pojavlja pri vegetarijancih in veganih

Onesnaževala v hrani

Glavnina dioksinov in furanov nastaja kot stranski produkt gorenja in sežiganja različnih snovi

Ali res veste, kakšno sadje jeste?

Vseeno je, kdaj zaužijemo sadje. Gre bolj za individualno prilagoditev kot za univerzalno pravilo.

Najmanj dodatkov vsebujejo sušene šunke

Toplotna obdelava za šunko ni priporočljiva, sploh ne za takšno, ki vsebuje nitrite, saj se ob toplotni obdelavi nad 100 stopinj Celzija tvorijo kancerogeni nitrozamini

Testiranje intolerance na hrano je diagnostično in klinično neuporabno

Omenjeni testi »propadejo« že v samem začetku, saj njihov princip stoji na majavih temeljih napačne interpretacije znanja oz. neznanja imunologije

Z aplikacijo VešKajJeš do lažjega profiliranja živil

Aplikacija pomaga razumeti vsebnost snovi v živilu, ki jih želimo omejiti: sladkorja, soli, nasičenih maščob in skupnih maščob

Potreba po vitaminu D je odvisna tudi od letnih časov

Vitamin D ne ohranja zdravih in trdnih kosti sam po sebi. Zagotovljen mora biti tudi zadosten vnos kalcija, ki ga vitamin D absorbira iz hrane.

Obožujejo ga medvedi, uživali so ga že stari Rimljani

Čemaž je pri nas poleg regrata najpriljubljenejša spomladanska "divja" zelenjava