Večina kadilcev začne kaditi pred 18. letom, zato ozaveščanje mladih ostaja pomemben element boja proti kajenju. V četrtkovem Svetovalnem servisu bomo s Katjo Čič, strokovno sodelavko Združenja za kronične nenalezljive bolezni, govorili o marketinških prijemih tobačne industrije. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, se namreč v medijih in na družbenih omrežjih pojavljajo prakse, ki kajenje promovirajo.

Kaj najbolj vpliva na začetek kajenja: oglaševanje, vzorniki, družinsko okolje, navadna zvedavost?

Večina kadilcev začne kaditi pred 18. letom, zato ozaveščanje mladih ostaja pomemben element boja proti kajenju. V četrtkovem Svetovalnem servisu bomo s Katjo Čič, strokovno sodelavko Združenja za kronične nenalezljive bolezni, govorili o marketinških prijemih tobačne industrije. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, se namreč v medijih in na družbenih omrežjih pojavljajo prakse, ki kajenje promovirajo.

Bojan Leskovec