Veste, kaj jeste?

Zaveze živilskih podjetij glede trženja živil otrokom v praksi ne delujejo

Izpostavljenost otrok oglaševanju nezdravih živil vodi v slabše prehranske navade

doodle-gb68b98a97_1920
foto: Pixabay / pencilparker

Živilska industrija po različnih kanalih, kot so splet, televizija, družbena omrežja in oglasni panoji, vsakodnevno nagovarja naše najmlajše. Otrokom večinoma tržijo živila z manj ugodnim prehranskim profilom, torej pretirano sladka, mastna in slana živila, ki niso primerna za vsakodnevno uživanje. Daljša izpostavljenost takšnim oglasom v zgodnjem otroštvu pomeni, da otroci razvijejo tudi manj primerne prehranske preference, kar na dolgi rok lahko vodi v razvoj kroničnih bolezni in prekomerne telesne teže. Doktorica Živa Lavriša, raziskovalka na Inštitutu za nutricionistiko.

Tukaj je pomembno tudi ozaveščanje, ne samo otrok in mladostnikov, pač pa tudi njihovih staršev, ki pogosto kupujejo živila zanje. Oglaševanje, privlačno otrokom, je prisotno tudi na embalažah živil in zato se moramo prepričati, ali gre res za živila z ugodno hranilno sestavo.