Med pandemijo so bili okrnjeni tudi poslovni dogodki. Kar naenkrat so se pojavljala vprašanja, kako uspešno organizirati poslovna srečanja in kongresne dejavnosti, ko pa osebni stiki niso dovoljeni. Kot na mnogih področjih je tudi tu bil odgovor – splet. Je prihodnost kongresne dejavnosti v njeni hibridni obliki? Bo ta segment hitreje ogreval kot prostočasni turizem? Kako ga oživiti in uskladiti s sodobnimi trajnostnimi trendi?

O položaju in pomenu kongresnega turizma v svetu in pri nas voditeljica Tina Lamovšek in sogovorniki:
- Marijana Sikošek, dekanja primorske Fakultete za turistične vede Turistica,
- Tadeja Pivc Coudyser, direktorica Kongresnega urada Slovenije,
- Dragan Ćulibrk, direktor hotela Four ponts by Sheraton Ljubljana Mons,
- Breda Pečovnik, pomočnica generalne direktorice in direktorica kongresno-komercialnega programa Cankarjevega doma.

Kako je in bo pandemija preoblikovala industrijo poslovnih dogodkov, kdo so novi igralci in kakšna naj bo vloga države?

Med pandemijo so bili okrnjeni tudi poslovni dogodki. Nenadoma so se pojavljala vprašanja, kako uspešno organizirati poslovna srečanja in kongresne dejavnosti, ko pa osebni stiki niso dovoljeni. Kot na številnih področjih je tudi tu bil odgovor – splet. Je prihodnost kongresne dejavnosti v njeni hibridni obliki? Bo ta del hitreje okreval kot prostočasni turizem? Kako ga oživiti in uskladiti s sodobnimi trajnostnimi smernicami?

O položaju in pomenu kongresnega turizma v svetu in pri nas voditeljica Tina Lamovšek in sogovorniki:
Marijana Sikošek, dekanja primorske Fakultete za turistične vede Turistica,
Tadeja Pivc Coudyser, direktorica Kongresnega urada Slovenije,
Dragan Ćulibrk, direktor hotela Four points by Sheraton Ljubljana Mons,
Breda Pečovnik, pomočnica generalne direktorice in direktorica kongresno-komercialnega programa Cankarjevega doma.

Tina Lamovšek