Za tretjo razvojno os, ki bo povezala Slovenijo po vertikali vse od Koroške do Bele Krajine, bomo po zdajšnjih ocenah potrebovali približno milijardo in 300 milijonov evrov. Vse torej kaže, da bo po vrednosti del prekašala cesto skozi trojanske predore, ki so do zdaj veljali za najbolj zahteven projekt. A kako jo bomo gradili ob vse dražjih materialih in pomanjkanju delavcev na gradbiščih? Ljudje in podjetja v severni in južni Sloveniji cesto težko pričakujejo. S pomočjo dopisnikov preverjamo dogajanje ob hitri cesti od Koroške do Bele Krajine in ga komentiramo v studiu z voditeljico Metko Pirc in sogovorniki.

Gosta:
- Boštjan Rigler, član uprave Darsa,
- Gregor Ficko, direktor Zbornice za gradbeništvo in industrijo gradbenega materiala pri Gospodarski zbornici Slovenije.

Kdaj bomo zares povezali Slovenijo od avstrijske do hrvaške meje, kakšni bodo stroški in kakšne koristi?

Za tretjo razvojno os, ki bo povezala Slovenijo po vertikali vse od Koroške do Bele krajine, bomo po zdajšnjih ocenah potrebovali približno milijardo in 300 milijonov evrov. Vse torej kaže, da bo po vrednosti del prekašala cesto skozi trojanske predore, ki so do zdaj veljali za najzahtevnejši projekt. Kako pa jo bomo gradili ob vse dražjih materialih in pomanjkanju delavcev na gradbiščih? Ljudje in podjetja v severni in južni Sloveniji cesto težko pričakujejo. Dopisniki Suzana Vahtarič, Jože Žura in Metka Pirc so preverili dogajanje ob hitri cesti od avstrijske do hrvaške meje, komentiramo ga tudi z gosti v studiu.

Gosta:
Boštjan Rigler, član uprave Darsa,
Gregor Ficko, direktor Zbornice za gradbeništvo in industrijo gradbenega materiala pri Gospodarski zbornici Slovenije.

Metka Pirc