Mednarodni festival zborovske glasbe Europa Cantat, ki združuje pevce, skladatelje, zborovodje, instrumentaliste in zborovske založnike z vsega sveta, bo letos potekal v Ljubljani.

Zborovska glasba je osrednji pojem kulturne identitete Slovencev in Evropejcev. Petje je na slovenskem tesno povezano z glasbenim razvojem vsaj od srednjega veka do danes in pomeni narodovo kulturno in zgodovinsko izročilo. Zvočni viri dokazujejo, da kakovost zborovskih izvajalskih praks v zadnjem stoletju nenehno raste, tako sta slovenska glasbena ustvarjalnost in poustvarjalnost še pred stoletjem imeli nalepko zamudništva, sodobna slovenska zborovska glasba pa je v samem svetovnem vrhu. Poudariti je treba, da največji odstotek te dejavnosti živi kot ljubiteljska kultura.

Od kod prihajajo motivi za delo, ki vodijo k uspehom? Kako se zborovska glasba razvija, kakšen spremembe ji povzroča epidemija koronavirusa? Kako je zborovstvo zastopano v sistemu izobraževanja? Kako petje in glasba vplivata na naše možgane in kaj pomeni petje v zboru za kognitivni ter sociološki razvoj posameznika in družbe kot celote?

O vsem tem voditeljici Simona Moličnih in Teja Klobčič ter gostje:
- Mihela Jagodic, programska vodja Europa Cantat Festivala,
- Brigita Rovšek, urednica za zborovsko glasbo programa Ars,
- dr. Katarina Habe, psihologinja in glasbenica,
- dr. Zvezdan Pirtošek, nevrolog.
Svoje mnenje predstavljata tudi generalna sekretarka Evropskega zborovskega združenja Sonja Greiner in urednik za otroško glasbo na Prvem programu Radia Slovenija, mag. Matej Jevnišek.

V Ljubljano prihaja eden največjih svetovnih glasbenih festivalov Europa Cantat

Mednarodni festival zborovske glasbe Europa Cantat, ki združuje pevce, skladatelje, zborovodje, instrumentaliste in zborovske založnike z vsega sveta, bo letos potekal v Ljubljani.

Zborovska glasba je osrednji pojem kulturne identitete Slovencev in Evropejcev. Petje je na Slovenskem tesno povezano z glasbenim razvojem vsaj od srednjega veka do danes in pomeni narodovo kulturno in zgodovinsko izročilo. Zvočni viri dokazujejo, da kakovost zborovskih izvajalskih praks v zadnjem stoletju ves čas raste in če sta imeli slovenska glasbena ustvarjalnost in poustvarjalnost še pred stoletjem nalepko zamudništva, je sodobna slovenska zborovska glasba v samem svetovnem vrhu. Poudariti velja, da največji odstotek te dejavnosti živi kot ljubiteljska kultura.

Od kod prihajajo motivi za delo, ki vodijo k uspehom? Kako se zborovska glasba razvija, kakšne spremembe ji povzroča epidemija koronavirusne bolezni? Kako je zborovstvo zastopano v sistemu izobraževanja? Kako petje in glasba vplivata na naše možgane in kaj pomeni petje v zboru za kognitivni ter sociološki razvoj posameznika in družbe kot celote?

O vsem tem voditeljici Simona Moličnik in Teja Klobčar ter gostje:
Mihela Jagodic, programska vodja festivala Europa Cantat,
Brigita Rovšek, urednica za zborovsko glasbo programa ARS,
– dr. Katarina Habe, psihologinja in glasbenica,
– dr. Zvezdan Pirtošek, nevrolog.

Svoje mnenje predstavljata tudi generalna sekretarka Evropskega zborovskega združenja Sonja Greiner in urednik za otroško glasbo na Prvem programu Radia Slovenija Matej Jevnišek.

Simona Moličnik, Teja Klobčar