V času, ko Fraport Slovenija končuje največjo naložbo, sodoben potniški terminal, in tik pred začetkom predsedovanja Slovenije Evropski uniji, na Brniškem letališču dnevno vzleti in pristane zgolj nekaj letal. Bodo finančne spodbude države za večjo letalsko povezljivost Slovenije okrepile povezave? Po ocenah mednarodnih letalskih združenj naj bi se letalstvo v petih letih vrnilo na raven pred pandemijo. V Sloveniji, kjer smo ostali brez nacionalnega prevoznika, se to premika zelo počasi. Razmere močno občutijo tudi turistične agencije, nekatere so se znašle in z najemi letal zagotavljajo čarterske lete. Kjer smo in kam letimo, voditeljica Aljana Jocif z gosti.

Gostje:
- Zmago Skobir, poslovodni direktor Fraporta Slovenija,
- Nena Dokuzov, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo,
- Matej Knaus, predsednik Zveze turističnih agencij Slovenije, direktor agencije Palma.

Nov potniški terminal na Brniku bo kmalu zgrajen, ustrezne letalske povezave so še negotove

V času, ko Fraport Slovenija končuje največjo naložbo, sodoben potniški terminal, in to tik pred začetkom predsedovanja Slovenije Evropski uniji, na Brniškem letališču dnevno vzleti in pristane le nekaj letal. Bodo finančne spodbude države za večjo letalsko povezljivost Slovenije okrepile povezave? Po ocenah mednarodnih letalskih združenj naj bi se letalstvo v petih letih vrnilo na raven pred pandemijo. V Sloveniji, kjer smo ostali brez nacionalnega prevoznika, se to premika zelo počasi. Razmere močno občutijo tudi turistične agencije, nekatere so se znašle in z najemi letal zagotavljajo čarterske polete. O tem, kje smo in kam letimo, voditeljica Aljana Jocif z gosti.

Gostje:
Zmago Skobir, poslovodni direktor Fraporta Slovenija,
Nena Dokuzov, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo,
Matej Knaus, predsednik Zveze turističnih agencij Slovenije, direktor agencije Palma.

Aljana Jocif