Umetnost, ki ji je posvečena praznična pozornost, lahko nagovarja s svojim subtilnim, jasnim, celo ostrim jezikom. Lahko vzpostavlja dialog v časih negotovosti, strahu in sovražnosti ...V njej je potencial razpiranja pogledov na številne tematike, o katerih na njen način v vsakdanjem življenju težko spregovorimo, v njej se porajajo projekcije prihodnosti, zna začrtati meje etično sprejemljivega, pri ljudeh zbuja občutljivost in ranljivost ... Lahko nas tudi zabava in razveseljuje, družbi kaže sliko resničnosti, ter odigra vlogo norčka na dvoru, zrcalno podobo kralja …

Umetniki mlajše generacije o smislih njihovega ustvarjanja

Umetnost, ki ji je posvečena praznična pozornost, lahko nagovarja s svojim subtilnim, jasnim, celo ostrim jezikom. Lahko vzpostavlja dialog v časih negotovosti, strahu in sovražnosti ...V njej je potencial razpiranja pogledov na številne tematike, o katerih na njen način v vsakdanjem življenju težko spregovorimo, v njej se porajajo projekcije prihodnosti, zna začrtati meje etično sprejemljivega, pri ljudeh zbuja občutljivost in ranljivost ... Lahko nas tudi zabava in razveseljuje, družbi kaže sliko resničnosti, ter odigra vlogo norčka na dvoru, zrcalno podobo kralja …

To popoldne bodo tako o vlogi, pomenu, vrednosti umetnosti, o njeni nepogrešljivosti v današnjem in prihodnjem svetu, ko se soočamo z vprašanji obstoja narave in človeškega v človeku, razmišljali gledališka in filmska igralka, avtorica samostojnih projektov, pesnica, ki poje, Anja Novak, ki pravi:

»Predvsem si želim, da moja umetnost ljudi ne bi pustila hladnih, /…/ da ne ostanejo brezbrižni in malodušni.»

Pesnik, esejist, ki je med drugim objavil knjigo eksperimentalne proze in filozof Muanis Sinanović:

»Umetnost zahteva določeno investicijo, razumevanje umetnosti je spretnost, kot je spretnost marsikaj drugega, kar se osvoji za naporom, ampak časa primanjkuje marsikomu …«

»Gledališki dogodek je na nek način srečanje med ljudmi in gledališče vedno razpre prostor za komunikacijo.«

Tako pa razmišlja gledališki režiser Tin Grabnar, ki v medij gledališča vključuje različne forme in zvrsti ter elemente drugih medijev. Zelo ga zanima komunikacija med različnimi generacijami, v svoji gledališki praksi pred gledalce pogosto postavlja vprašanja preživetja, narave in podnebnih sprememb.

 

 

Magda Tušar