Ministrica za izobraževanje je omenjala možnost začetka postopnega vračanja učencev v šole po koncu božično-novoletnih počitnic, a vlada in zdravstvena stroka temu nista naklonjena. Kdaj bodo torej otroci in mladi sedli v šolske klopi in kako se skoraj trimesečno izobraževanje na daljavo pozna na njihovem znanju in počutju? Kako bi se morale na začetek izvajanja pouka v šolah pripraviti šole, koliko so priporočila zdravstvene stroke izvedljiva v praksi in kaj bo s testiranjem učiteljev? Stisk, dilem in vprašanj je veliko, odgovore in rešitve iščejo voditeljica Špela Šebenik in gostje v studiu.
Šolanje na daljavo je vse bolj mučno, rešitev za varno vrnitev v učilnice pa (še) ni
Ministrica za izobraževanje je omenjala možnost začetka postopnega vračanja učencev v šole po koncu božično-novoletnih počitnic, a vlada in zdravstvena stroka temu nista naklonjeni. Kdaj bodo torej otroci in mladi sedli v šolske klopi in kako se skoraj trimesečno izobraževanje na daljavo kaže pri njihovem znanju in počutju? Kako bi se morale na začetek izvajanja pouka v učilnicah pripraviti šole, koliko so priporočila zdravstvene stroke izvedljiva v praksi in kaj bo s testiranjem učiteljev?
Stisk, dilem in vprašanj je veliko, odgovore in rešitve iščejo voditeljica Špela Šebenik in gostje v studiu:
- klinična psihologinja dr. Mateja Hudoklin, direktorica Svetovalnega centra za otroke, mladostnike in starše Ljubljana,
- učiteljica zgodovine in angleščine Jana Jerenec z Osnovne šole Kidričevo,
- dr. Polonca Truden Dobrin z Nacionalnega inštituta za javno zdravje,
- Anton Baloh, direktor Direktorata za predšolsko vzgojo in osnovno šolstvo na ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport,
- Gregor Pečan, predsednik Združenja ravnateljev Slovenije osnovnega in glasbenega šolstva.
O izkušnjah šol in zavodov za otroke s posebnimi potrebami, pogledih staršev in dilemah glede testiranja in cepljenja zaposlenih v šolah po Sloveniji pa naše dopisnice Nina Brus, Suzana Vahtarič in Lidija Kosi.