Karavanke so naš največji infrastrukturni projekt v gradnji, po dolgem obdobju, ko se pravzaprav ni gradilo nič velikega. Pred nami sta še Tretja razvojna os in pa Drugi tir, ki je že lep čas v fazi izbire izvajalca in »obveznih« pritožb, ki so že stalnica v javnih naročilih.

Druga cev karavanškega predora je naš največji infrastrukturni projekt v gradnji, poleti po vseh zapletih se je gradnja vendarle začela.

Karavanke so naš največji infrastrukturni projekt v gradnji, po dolgem obdobju, ko se pravzaprav ni gradilo nič velikega. Pred nami sta še Tretja razvojna os in pa Drugi tir, ki je že lep čas v fazi izbire izvajalca in »obveznih« pritožb, ki so že stalnica v javnih naročilih.

Predor Karavanke z letnico otvoritve 1991 je najdaljši slovenski cestni predor in hkrati eden prometno najbolj obremenjenih, skozenj je peljalo že krepko čez 50 milijonov vozil.

Tudi za gradnjo druge cevi Karavank smo se z izbiro izvajalca zapletali kar dve leti in ko bi pomladi morali že začeti graditi, jo je zagodel še korona virus . Izvajalec, turški Džengis namreč ni mogel pripeljati svojih delavcev. Poleti se je gradnja vendarle začela, kdaj se bomo združili z avstrijsko stranjo, ki koplje že skoraj 2 leti? Geološko je naša polovica predora precej zahtevnejša, že pred 3o leti ob gradnji prve cevi je dela zaustavila voda, pove glavni nadzornik z Družbe za razvoj infrastrukture Andrej Štimulak:

"Terminski plan je izdelan, maj 2025,a gora bo povedala kdaj je to v resnici možno izdelat."

Alenka Terlep