Pešačenje in kolesarjenje sta najbolj trajnostni obliki mobilnosti, zato se ju v dneh, ko zaznamujemo evropski teden mobilnosti, še posebej spodbuja. Ob tem pa kolesarska infrastruktura ostaja pomanjkljiva. Gradi se jo postopno, po odsekih, postopki so dolgotrajni. Zatika se tudi na severnem Primorskem, kjer Direkcija za infrastrukturo načrtuje za 500 kilometrov kolesarskih poti, vendar se deležniki pri pripravi potrebne projektne dokumentacije spopadajo s številnimi ovirami. Prispevek Nine Brus.

Kam umestiti kolesarsko stezo v ozki dolini, kjer je prostora le za reko in cesto?

Pešačenje in kolesarjenje sta najbolj trajnostni obliki mobilnosti, zato se ju v dneh, ko zaznamujemo evropski teden mobilnosti, še posebej spodbuja. Ob tem pa kolesarska infrastruktura ostaja pomanjkljiva. Gradi se jo postopno, po odsekih, postopki so dolgotrajni. Zatika se tudi na severnem Primorskem, kjer Direkcija za infrastrukturo načrtuje za 500 kilometrov kolesarskih poti, vendar se deležniki pri pripravi potrebne projektne dokumentacije spopadajo s številnimi ovirami.

Severnoprimorska regija namerava za ureditev kolesarskih poti v tej finančni perspektivi nameniti 11 milijonov evrov kohezijskih sredstev. Upravičenec za črpanje teh sredstev je Direkcija za infrastrukturo, projekte in dokumentacijo za kolesarske poti pa po dogovoru z razvojnim svetom regije pripravijo občine. A so pri tem naletele na številne težave.

Nina Brus