Dejavno preživljanje prostega časa je v letošnjem letu, ki ga je zaznamovala bolezen covid 19, dobilo nov pomen. Ljudje iščejo različne kotičke Slovenije, kamor se lahko odpravijo hodit, kolesarit, sprehajat… Zdaj jim je na voljo nova spletna platforma Slovenia Outdoor, ki bo obiskovalki ali obiskovalcu pomagala pri tem, za kateri aktivni oddih v naravi v katerem koli delu leta naj se odloči, stran pa nudi tudi možnost rezervacije. Na predstavitvi omenjenega projekta na Krvavcu je bila Tina Lamovšek.

Slovenija vabi s ponudbo akitvnih doživetij v naravi na spletnem portalu Slovenia Outdoor

Dejavno preživljanje prostega časa je v letošnjem letu, ki ga je zaznamovala bolezen covid 19, dobilo nov pomen. Ljudje iščejo različne kotičke Slovenije, kamor se lahko odpravijo hodit, kolesarit, sprehajat… Zdaj jim je na voljo nova spletna platforma Slovenia Outdoor, ki bo obiskovalki ali obiskovalcu pomagala pri tem, za kateri aktivni oddih v naravi v katerem koli delu leta naj se odloči, stran pa nudi tudi možnost rezervacije.

Tovrstni turistični produkt ponuja vse možnosti celoletnega aktivnega oddiha v naravi: pohodništvo, kolesarjenje, zimske športe, vodne dejavnosti, golf, adrenalinska doživetja, muharjenje in ribolov. Direktor združenja Slovenia Outdoor Marko Lenarčič: "Na spletni strani lahko posameznik in posameznica pregleda doživetja. Lahko si na primer pogleda ponudbo za 5-dnevno hojo ali pa tedensko kolesarjenje. Pomembne so tudi daljinske poti, tako pohodniške kot kolesarske. Na teh poteh so oblikovani paketi. Ima tudi ponudbo nastanitev." Lenarčič nadalje pojasni, da ima spletna stran tudi rezervacijski sistem, prek katerega želijo omogočiti, da turisti rezervirajo zgolj nastanitev ali celoten paket doživetij.

Zeleno, aktivno, zdravo – to so naše prednosti v turizmu, lahko poslušamo zadnjih nekaj let ključne deležnike. Aktivni oddih v naravi je tako eden izmed vodilnih slovenskih turističnih produktov, pravijo pri Slovenski turistični organizaciji, ki je tudi strateška partnerica Slovenia Outdoora. Ana Savšek, vodja sektorja za vsebinski marketing pri Slovenski turistični organizaciji: "Outdoor produkt je privlačen že dolgo, zdaj pa postaja še posebej relevanten tako za domače kot tuje goste. Ta produkt je varen, poteka zunaj, omogoča stik z naravo in s samim seboj, krepi imunski sistem. Gre za gibanje, zdravje, dobro počutje."

Aktivne turiste privabljajo tudi gorski centri, pravi predsednica Združenja gorskih centrov Slovenije Manuela Božič Badalič in doda, da tisti centri, ki imajo gondole, sedežnice, z dodatno ponudbo za kolesarjenje in pohodništvo obratujejo vse leto: "Pravzaprav vedno bolj v poletnih mesecih. Ta trend povečevanja števila obiskovalcev v poletnih mesecih je tisto, kar tujina že ves čas počne. Slovenci smo gorske centre poistovetili z zimskimi športi. Če pa pogledamo, kaj lahko vse dobijo tu v poletni ponudbi, je to tisto, kar ljudi vedno bolj privablja, še posebej tiste, ki ne marajo vročine in gneče."

Tina Lamovšek