Čustvena povezanost in socialni stiki so ključni za razvoj otrok in mladostnikov, zato bi se morali v šole čim prej vrniti vsi učenci, opozarja razvojna psihologinja Ljubica Marjanovič Umek. Dolgotrajna izolacija je pri psihološkem zdravju otrok in mladostnikov nedvomno že pustila posledice. Še posebej so ranljivi tisti učenci, ki doma nimajo spodbudnega okolja in so bili v stiski že pred epidemijo. Z Ljubico Marjanovič Umek se je pogovarjala Lucija Dimnik Rikić

Pogovor z razvojno psihologinjo Ljubico Marjanovič Umek

Čustvena povezanost in socialni stiki so ključni za razvoj otrok in mladostnikov, zato bi se morali v šole čim prej vrniti vsi učenci, opozarja razvojna psihologinja Ljubica Marjanovič Umek. Dolgotrajna izolacija je pri psihološkem zdravju otrok in mladostnikov nedvomno že pustila posledice. Še posebej so ranljivi tisti učenci, ki doma nimajo spodbudnega okolja in so bili v stiski že pred epidemijo.

“Otroci so doživeli različne stvari. Bombandirani so bili z informacijami, ki so bile vse prej kot lepe. Marsikateri otrok je v svojem bližnjem ali daljnem okolju doživel kakšno neugodno situacijo. Skrbelo ga je za zdravje starih staršev ali staršev in to ne gre iz glave otroka kar tako, ne da bi se poskušalo o teh stvareh odkrito pogovarjati. In predvsem poslušati otroke. Če se otrok ne bo poslušalo in se jim poskušalo pomagati, svetovati, bo to puščalo dolgotrajne, neugodne izide.”

Z Ljubico Marjanovič Umek se je pogovarjala Lucija Dimnik Rikić:

Lucija Dimnik Rikić