Kakšna bo usoda obvoznice mimo Škofljice, pa tudi mimo Velikih Lašč, Ribnice in Kočevja; ali bo ob prenovi kočevske železnice tudi Grosuplje vendarle dobilo novo železniško postajo; ali je hitra cestna povezava od Ljubljane do Kolpe le pobožna želja ali celo utopija; bi lahko ceste in železnico na tej osi povezali s hrvaškimi in tako spodbudili tudi čezmejni promet na območju?

O teh in drugih vprašanjih o razvojni osi 3A voditelj Marko Škrlj in gostje v studiu:

– Aleš Mihelič, državni sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo,
– Peter Verlič, župan občine Grosuplje,
– Vladimir Prebilič, župan občine Kočevje,
– Tomaž Willenpart, vodja Sektorja za investicije v ceste na Direkciji za infrastrukturo.

Ali/kdaj lahko pričakujemo premike na razvojni osi 3A?

Kakšna bo usoda obvoznice mimo Škofljice, pa tudi mimo Velikih Lašč, Ribnice in Kočevja; ali bo ob prenovi kočevske železnice tudi Grosuplje vendarle dobilo novo železniško postajo; ali je hitra cestna povezava od Ljubljane do Kolpe le pobožna želja ali celo utopija; bi lahko ceste in železnico na tej osi povezali s hrvaškimi in tako spodbudili tudi čezmejni promet na območju?

O teh in drugih vprašanjih o razvojni osi 3A voditelj Marko Škrlj in gostje v studiu:

Aleš Mihelič, državni sekretar na Ministrstvu za infrastrukturo,
Peter Verlič, župan občine Grosuplje,
Vladimir Prebilič, župan občine Kočevje,
Tomaž Willenpart, vodja Sektorja za investicije v ceste na Direkciji za infrastrukturo.

Marko Škrlj