»Dober učitelj je boljši kot poln sod knjig«, pravi kitajski pregovor. Z učiteljskim poklicem se v svojem življenju sreča praktično vsakdo. Z učitelji smo v stiku kot otroci, saj od njih prevzemamo nova znanja, nato pa se z njimi srečujemo tudi kot starši otrok, ki obiskujejo šolo. Vsak od nas se zagotovo spomni svojega najljubšega učitelja pa tudi tistega, zaradi katera je preživel največ ur za šolskimi knjigami in zvezki. Kako o tem poklicu razmišljajo tretješolci Vito, Jakob, Benjamin, Luka, Donej in Lenart z OŠ Louisa Adamiča Grosuplje, je zanimalo Tadejo Bizilj.

Učitelj je res, kot so najmlajši povedali, oseba, ki mora biti zrela in odgovorna, saj mora biti učencem v vzgled. Komunikativnost, želja po pridobivanju novih znanj, sposobnost vživljanja v otroka, kreativnost in motiviranost za delo z otroki so tiste lastnosti, ki naj bi jih imel vsak dober učitelj. Cilj učiteljskega poklica pa je, da otrok postane samostojen, komunikativen, ustvarjalen, vedoželjen, ima pozitivno samopodobo in se zaveda svoje potrebe po gibalni aktivnosti.

Kakšno je delo učitelja?

»Dober učitelj je boljši kot poln sod knjig«, pravi kitajski pregovorZ učiteljskim poklicem se v svojem življenju sreča praktično vsakdo – z njimi smo v stiku kot otroci, saj od njih prevzemamo nova znanja, nato pa se z njimi srečujemo tudi kot starši otrok, ki obiskujejo šolo. Učitelji so tako kot šolarji v teh dneh na posebnem preizkusu – učenje na daljavo, spoznavanje z vsemi računalniškimi programi, ki to ponujajo in funkcijami, priprava gradiva za ponavljanje, komunikacija s šolarji – vse to in še marsikaj drugega je na njihovem dnevnem urniku sedaj. Tadeja Bizilj je pred časom pred radijski mikrofon povabila tretješolce iz OŠ Louisa Adamiča Grosuplje, ki so povedali, kako sami razmišljajo o učiteljskem poklicu.

Tadeja Bizilj