Mladi s slabšim socialno-ekonomskim statusom so izpostavljeni večjemu tveganju za slabše učne dosežke in manjše možnosti za prehod v zahtevnejše izobraževalne programe. Raziskave vedno znova potrjujejo, da so ocene in dosežki na nacionalnem preverjanju znanja ali maturi odvisni od okolja, iz katerega izvira učenec, zato se sprašujemo, kako pravičen je naš šolski sistem. Strokovnjaki poudarjajo, da sta za učinkovito šolstvo pomembni tako kakovost kot pravičnost. Kaj to sploh je, zakaj je pomembno, da o tem govorimo, in kako zagotoviti bolj pravično šolstvo? Odgovore iščejo voditeljica Špela Šebenik in gostje v studiu:
- državna sekretarka Martina Vuk iz MIZŠ,
- svetovalna delavka na OŠ Podbočje, Alenka Košak,
- direktor RIC-a, dr. Darko Zupanc,
- dr. Mitja Sardoč s Pedagoškega inštituta,
- Marjeta Doupona, Familiylab.

Imajo učenci iz revnejših družin res manj možnosti za uspeh v šoli? Kako to preprečiti?

Mladi s slabšim socialno-ekonomskim statusom so izpostavljeni večjemu tveganju za slabše učne dosežke in manjše možnosti za prehod v zahtevnejše izobraževalne programe. Raziskave vedno znova potrjujejo, da so ocene in dosežki na nacionalnem preverjanju znanja ali maturi odvisni od okolja, iz katerega izhaja učenec, zato se sprašujemo, kako pravičen je naš šolski sistem. Strokovnjaki poudarjajo, da sta za učinkovito šolstvo pomembni tako kakovost kot pravičnost. Kaj to sploh je, zakaj je pomembno, da o tem govorimo, in kako zagotoviti bolj pravično šolstvo?

Odgovore iščejo voditeljica Špela šebenik in gostje v studiu:
– državna sekretarka Martina Vuk iz MIZŠ,
– svetovalna delavka na OŠ Podbočje, Alenka Košak
– direktor RIC-a, dr. Darko Zupanc,
– dr. Mitja Sardoč s Pedagoškega inštituta,
– mag. Marjeta Doupona, Familylab.

Špela Šebenik