Z zdraviliškim turizmom je povezan že vsaj desetletje, ko je stopil na čelo Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč. Njen direktor Iztok Altbauer tako nenehno išče in premaguje izzive, ki mu jih ponuja ta gospodarska panoga. Zaveda se, da se v turizmu ne spi, temveč nenehno dopolnjuje in odziva na vse večje zahteve gostov na segmentiranem trgu. O velikem pomenu te zvrsti turizma v Sloveniji govori to, da zdraviliške občine ustvarijo skoraj tretjino vseh prenočitev v Sloveniji. Težnja, ki prevladuje v tej dejavnosti, pa se sklada s splošnim ciljem, za katerega si prizadevamo v tem hitrem tempu življenja: z iskanjem ravnovesja, dobrega počutja
in zdravja. Z Iztokom Altbauerjem, ki v slovenskem turizmu deluje že več kot 30 let, se pogovarja Tina Lamovšek.

Direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč je del slovenskega turizma že več kot 30 let

Z zdraviliškim turizmom je povezan že vsaj desetletje, ko je stopil na čelo Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč. Njen direktor Iztok Altbauer tako nenehno išče in premaguje izzive, ki mu jih ponuja ta gospodarska panoga. Zaveda se, da se v turizmu ne spi, temveč nenehno dopolnjuje in odziva na vse večje zahteve gostov na segmentiranem trgu. O velikem pomenu te zvrsti turizma v Sloveniji govori to, da zdraviliške občine ustvarijo skoraj tretjino vseh prenočitev v Sloveniji. Težnja, ki prevladuje v tej dejavnosti, pa se sklada s splošnim ciljem, za katerega si prizadevamo v tem hitrem tempu življenja: z iskanjem ravnovesja, dobrega počutja in zdravja

Predvsem velneška dejavnost ni imuna na zaobljube, ki si jih zadamo konec leta in na katere pozabimo, še preden januar pride h koncu: “Podobno je s pesmijo Silvestrki poljub. Januarja že malce pozabimo nanj,” se pošali Altbauer.

Termalni vrelci so najpomembnejši element turistične ponudbe SV regije. Treba se je zavedati, da zdravilišča ponujajo ogromno kapacitet: “Seveda imamo tudi turistične kmetije in vinske kmeti, ki privabijo predvsem dnevne obiskovalce, tisti gost, ki ga želimo zadržati, pa vendarle mora nekje prespati.”

Zadovoljen gost bo seveda vedno iskal pot nazaj in takšnemu se ponujajo posebni paketi in ugodnosti, da gost vidi, da je zaželen. “Vendar še tako veliki bonbončki ne bodo dovolj, če gost ni užival v kapacitetah, storitvah in kraju, kjer je bil,” razmišlja Altbauer.

Tina Lamovšek