Lani je več kot polovica Slovencev na spletu opravila vsaj en nakup. 75 odstotkov teh nakupov se konča brez zapletov, a kaj storiti v tisti četrtini primerov, ko ni tako? Četrtkov svetovalni servis namenjamo varnemu spletnemu nakupovanju, reševanju reklamacij, opozarjamo pa tudi na spletne prevare. Z nami bosta Romana Javornik z Evropskega potrošniškega centra in Jasmina Mešič z nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost Si-CERT. Vabljeni k sodelovanju takoj po osmi uri.

O varnemu spletnemu nakupovanju, reševanju reklamacij, opozarjamo pa tudi na spletne prevare

Lani je več kot polovica Slovencev na spletu opravila vsaj en nakup. 75% tovrstnih nakupov se konča brez zapletov, a kaj storiti v tisti četrtini primerov, ko ni tako? Četrtkov svetovalni servis smo namenili varnemu spletnemu nakupovanju, reševanju reklamacij, opozarjamo pa tudi na spletne prevare. Gostji: Romana Javornik iz Evropskega potrošniškega centra in Jasmina Mešič iz Nacionalnega odzivnega centra za kibernetsko varnost Si-CERT.

Ana Skrt