Med reklamnimi panoji, ki vas dnevno nagovarjajo na vsakem koraku, se vsako leto najdejo tudi plakati, ki opozarjajo na aktualno družbeno problematiko. V zgodovinskem atriju Mestne hiše Ljubljana si boste lahko ogledali razstavo družbeno-odgovornih plakatov, nastalih za natečaj Plaktivat. Razstavo pripravlja TAM-TAM Inštitut.

O razstavi, ki na ogled postavlja zmagovalce in finaliste natečaja Plaktivat

Med reklamnimi panoji, ki vas dnevno nagovarjajo na vsakem koraku, močno izstopajo plakati, ki opozarjajo na aktualno družbeno problematiko. Za natečaj Plaktivat je v zadnjih petih letih nastalo 1445 del iz 49 držav. Zmagovalni plakati, ki so “iz oči v oči” v mestnih in krajevnih središčih kritično reflektirali slovensko družbo in pozivali k večji strpnosti, spremembi vedenja, demokratičnosti in empatiji, so naslavljali različne pomembne družbene teme.

“Beg možganov, prostovoljno gasilstvo, nasilje med mladostniki, spletna zasvojensot, migranti, sovražni govor, alternative potrošništvu, telesna neaktivnost, diabetes, bralna kultura, nasilje nad ženskami in kriza medijev”

V  zgodovinskem atriju Mestne hiše Ljubljana bo do 3. decembra na ogled pregledna razstava zmagovalcev in finalistov družbeno-odgovornih plakatov, nastalih za natečaj Plaktivat.

Tita Mayer