Trenutno ne obstaja zakon, ki bi natančno opredeljeval, kako in kje naj se vozijo. Na cestah so prepočasni, na pločnikih prehitri, na kolesarskih stezah naj ne bi bilo dovolj prostora.

Trenutno ni zakona, ki bi natančno opredeljeval, kako in kje naj se vozijo. Na cestah so prepočasni, na pločnikih prehitri, na kolesarskih stezah naj ne bi bilo dovolj prostora.

Potem ko je letos z lepim vremenom na ulice prišlo še veliko število električnih skirojev, so ti začeli motiti preostale udeležence v prometu in na javnih površinah. Ljudi pa ne motita le njihova hitrost in neopaznost, pač pa tudi njihov videz. O tem je naš sogovornik Boštjan Narat, filozof, glasbenik in kolumnist, napisal odmevno kolumno, v kateri je s ščepcem soli zapisal, kaj si misli predvsem o tem, kako so videti.

“Zdijo se mi malo hecni, no. Skiro že tako doživljam kot sredstvo za otroke, in takoj ko sem opazil odrasle, ki se vozijo z njimi, so se mi zdeli malo nenavadni.”

Kljub temu pa je v Sloveniji nastalo nekaj novih podjetij, ki vidijo poslovno priložnost v posoji skirojev. Jakob Vrhovec, e-Scooty:

“Mislim, da je to modna muha, ki je ta hip najboljša rešitev za zadnji del poti z obrobja v center mesta, ki je hitra in ne povzroča gneče.”

Prisluhnite prispevku Katarine Mazora.

Prvi