Slovenija je na svetovnem turističnem zemljevidu vse bolj privlačna točka. Najnovejše v vrsti priznanj je "najbolj vroča destinacija leta" po izboru Globalnega združenja ponudnikov na področju luksuzne in butične potovalne industrije Virtuoso. Posledično so nekateri kraji, vključno s prestolnico, med vrhuncem sezone preplavljeni s turisti. Preverili smo, kako se v Ljubljani lotevajo preusmerjanja tujih obiskovalcev tudi ven iz središča mesta. Bistvena je različna in drugačna ponudba, za to pa je v prestolnici, predvsem izven središča, še veliko prostora.

Pristojni se trudijo z različnimi strategijami tuje obiskovalce zvabiti v druge dele mesta

Slovenija je na svetovnem turističnem zemljevidu vse bolj privlačna točka. Najnovejše v vrsti priznanj je “najbolj vroča destinacija leta” po izboru Globalnega združenja ponudnikov na področju luksuzne in butične potovalne industrije Virtuoso. Posledično so nekateri kraji, vključno s prestolnico, med vrhuncem sezone preplavljeni s turisti. Preverili smo, kako se v Ljubljani lotevajo preusmerjanja tujih obiskovalcev tudi ven iz središča mesta. Bistvena je različna in drugačna ponudba, za to pa je v prestolnici, predvsem izven središča, še veliko prostora.

Lastnik butičnega hotela Slovenska hiša Vida v Savljah, ki ga je navdihnil legendarni Avsenik, Damjan Jovič je kritičen do pomanjkanja sodelovanja med turističnimi ponudniki in do posredovanja informacij:

»Slovenija sploh ni izkoriščena tako, kot bi lahko bila, in to, kako dajemo informacije tujcem, je slabo. Primer: oni vedo za Bled in Postojno, mogoče gredo še v Piran. Potem pa že gredo na Hrvaško.«

Tatjana Popovič