V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Pozneje v življenju, po 25. letu, pa začne kaditi zgolj en odstotek (poznejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, mediji kajenje še prikazujejo in ga tako nehote promovirajo.

Kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke

V Sloveniji zaznavamo trend upadanja kajenja. Problematično pa ostaja dejstvo, da tisti, ki kadijo, začnejo že okoli 15. leta. Raziskave kažejo, da je kar 47 odstotkov 15-letnikov že poskusilo tobačne izdelke. Medtem ko kasneje v življenju, po 25. letu, začne kaditi zgolj 1 odstotek (kasnejših rednih) kadilcev. V Svetovalnem servisu se bomo z Nino Rogelj iz mladinske, neprofitne organizacije Brez izgovora pogovarjali o medijskem opismenjevanju mladih. Kljub temu da je oglaševanje tobačnih izdelkov prepovedano, se namreč v medijih pojavljajo prakse, ki kajenje promovirajo.

Darja Pograjc