Programski svetniki RTV Slovenija so z 21 glasovi ZA in brez glasu proti odločili, da bo novi direktor Radia Slovenija postal Mirko Štular. Ta bo štiriletni mandat nastopil 1. marca. V pogovoru na Prvem je povedal, da imajo vsi programi svoje poslanstvo, ki ga morajo ohranjati še naprej, na kratko pa tudi nakazal, katere bodo glavne spremembe.

Mirko Štular bo svoj mandat direktorja Radia Slovenija začel 1. marca, v prvem pogovoru je nakazal na nekatere spremembe

Radio že nekaj časa ni prva izbira pri iskanju informacij, mu pa ljudje zelo zaupajo. Štular vidi razvoj radia v več različnih smereh, kot smo bili vajeni do zdaj. Na ferkvencah FM je Radio Slovenija z vsemi programi že dolga desetletja prepoznan kot dober, a le pri tem, kot napoveduje, ne bo moglo ostati, saj se spreminja način, kako poslušalci oz. uporabniki vsebin sprejemajo avdiovsebine. Kot medij se bomo morali prilagajati drugačnim načinom sprejemanja medijskih vsebin:

»Moramo biti pozorni na to, na kakšen način radio, zlasti mlajše generacije, sprejemajo. In če so drugje, torej ne več samo na FM, moramo mi najti pot do njih, jih privabiti k sebi in jim povedati, kaj lahko pri nas dobijo. Ne gre samo za splet, ampak tudi za mobilne platforme.«

Vsi programi imajo svoje poslanstvo, ki ga morajo ohranjati še naprej. Prvi je od nekdaj najbolj informativen in izobraževalen, Val 202 intenzivno išče nove načine in multimedijske prijeme pri pridobivanju novih mladih poslušalcev, Ars je najbolj specifičen in se, kot drugi kulturno-umetniški programi v tujini, spopada z izzivi, kako doseči nove javnosti. Kakšne spremembe lahko po 1. marcu pričakujemo torej na Prvem?

»Nekaj sprememb bo, a ne čez noč. Ne potrebujemo revolucionarnih prijemov kratkoročno. Več pozornosti bomo morali posvetiti temu, kako pripraviti zgodbe, kako posredovati informacije, kaj v katerih pasovih. Prepričan sem, da bomo z ekipo našli skupno vizijo, kako narediti program še boljši, da bodo poslušalci to opazili in da jim bodo spremembe bližje. Nenazadnje, vse delamo zato, ker bi radi zadostili pričakovanjem javnosti, saj smo, nenazadnje, javni servis.«

Jana Bajželj