Slovenci zvesti domačim spletnim trgovcem, prihodnost vidijo v mobilnem plačevanju

Nekaj poudarkov raziskav MasterIndex in Shopper's Mind

foto: Yandle

Kakšne so nakupovalne navade Slovencev? Direktor Ceneje.si Darko Dujič nas na podlagi raziskave Shopper’s Mind ocenjuje kot ljudi navad: “Naprednejši bodo izdelek našli na spletu, tisti, ki imajo radi bližino in priročnost, pa še vedno zahajajo v najbližjo trgovino.

Slovenci smo zvesti domačim spletnim trgovcem – tako je povedala skoraj polovica vprašanih.

Ali bodo spletni trgovci izpodrinili fizične? Dujič meni, da bodo ti redefinirali fizično trgovino, ki bi morala na novo preoblikovati nakupovalno pot in izkušnjo.

Kar zadeva način plačevanja, raziskava MasterIndex kaže, da plačilne kartice v našem vsakdanjiku zavzemajo vodilno vlogo. Več kot 80 odstotkov Slovencev ima v denarnici do tri plačilne kartice, ki jih uporabljajo redno. Vse bolj postaja priljubljeno mobilno plačevanje. “Gre za možnost plačevanja na klasičnih POS-terminalih z digitalnimi karticami, ki prebivajo virtualno v pametnih telefonih, pametnih urah, zapestnicah in podobnih napravah, ki jih imamo vedno pri sebi,” pojasni pojem poslovni direktor Mastercard Slovenija Luka Gabrovšek.

Osemdeset odstotkov Slovencev meni, da dobro skrbi za svoje finance. Približno desetina se je v preteklosti že udeležila finančnega izobraževanja, po drugi strani pa več kot četrtina Slovencev pravi, da bi potrebovala dodaten trening upravljanja financ.

Dve tretjini vprašanih menita, da je zdaj dober čas za večje nakupe, npr. pohištva, elektronskih naprav, ipd.