Z nami v studiu je bil pozavnist v našem orkestru, eden in edini Marjan Petrej. Eden in edini bas pozavnist. Da bas pozavna ni bila njegova prva izbira, ampak da je to častno mesto, po volji njegovih staršev, zavzela violina, ni skrivnost. Z nami je delil spomine o svojih glasbenih začetkih, o svoji prvi službi, o začetkih igranja v Big Bandu RTV Slovenija. Pa tudi o vlogi bas pozavne v orkestru, o njegovem idolu in igranju v dixie-swing zasedbah v Sloveniji. Marjan Petrej pa ni samo eden in edini bas pozavnist v orkestru, je tudi zelo zanimiv sogovornik, ki svoja pripovedovanja začini z pisanimi anekdotami in seveda izvrsten glasbenik, ki svoje igranje začini z različnimi občutenji.

Z nami v studiu je bil pozavnist v našem orkestru, eden in edini Marjan Petrej. Eden in edini bas pozavnist. Da bas pozavna ni bila njegova prva izbira, ampak da je to častno mesto, po volji njegovih staršev, zavzela violina, ni skrivnost. Z nami je delil spomine o svojih glasbenih začetkih, o svoji prvi službi, o začetkih igranja v Big Bandu RTV Slovenija. Pa tudi o vlogi bas pozavne v orkestru, o njegovem idolu in igranju v dixie-swing zasedbah v Sloveniji. Marjan Petrej pa ni samo eden in edini bas pozavnist v orkestru, je tudi zelo zanimiv sogovornik, ki svoja pripovedovanja začini z pisanimi anekdotami in seveda izvrsten glasbenik, ki svoje igranje začini z različnimi občutenji.

Alja Kramar