Doživetja so tista, ki pritegnejo k obisku, ne proizvodi

Kakšna je kakovost doživetij s petimi zvezdicami v Sloveniji?

foto: Dejan Hudoletnjak

Včeraj se je končal že 51. Mednarodni obrtni sejem v Celju, v okviru katerega so potekali številne delavnice in posveti, med drugim tudi o turizmu. Danes namreč turisti na destinacijo gledajo skozi kamero svojega mobilnega telefona. Ali si torej neki kraj zaradi svoje lepote, fotogeničnosti in barvitosti zasluži objavo na družbenem omrežju, razlaga vodja strateških projektov na Slovenski turistični organizaciji Miša Novak.

Danes pravzaprav na to, kam bomo odpotovali, vplivajo tudi instagramske lokacije. Danes je turist hitro navdahnjen, poišče lokacijo, ampak že takoj v naslednji stopnji je izjemno, izjemno pomembno raziskovanje in ko on raziskuje, potrebuje v prvi vrsti informacije in doživetja. Doživetja so tista, ki potem dejansko pritegnejo k obiskom.

Delavci v turizmu torej ustvarjajo nov jezik luksuza.

V ospredju so doživetja, ne proizvodi. Avtentično in ne kopirano. Personalizirano, ne standardizirano. Ekskluzivno, vendarle dostopno, ampak ne množici. Osebne koristi so izredno pomembne in ne samo uživanje in hedonizem. Spoštovanje dediščine, ampak na moderen, sodoben način, približan našim generacijam in njihovim pričakovanjem.