Besedo tokrat prevzema uglasbena poezija, izpostavljamo namreč tri plošče: "Zatópató" (Erika Vouk, glasba Peter Andrej), "Vrvohodci" (Magdalena Svetina Terčon, Simona Solina in Albert Halász, glasba Duo Ponte) ter "Melodije zamolčanih besed" (Borut Gombač, glasba Marko Grobler).

Poletni prelet slovenske kantavtorske in avtorske glasbe, šestič

V avgustu nadaljujemo poletni prelet slovenskega kantavtorskega in avtorskega glasbenega ustvarjanja v preteklem letu. Besedo tokrat prevzema uglasbena poezija, izpostavljamo namreč tri plošče: Zatópató (Erika Vouk, glasba Peter Andrej), Vrvohodci (Magdalena Svetina Terčon, Simona Solina in Albert Halász, glasba Duo Ponte) ter Melodije zamolčanih besed (Borut Gombač, glasba Marko Grobler).

Dolgoletno sodelovanje pesnice Erike Vouk s kantavtorjem in prav tako pesnikom Petrom Andrejem se je pozimi izkristaliziralo v plošči Zatópató. Peter Andrej nam je takrat v pogovoru za Pesem v žepu pojasnil:

“Album je v bistvu neka selekcija, kajti pesmi so pobrane iz različnih pesniških zbirk, kot sem pač jaz tudi spoznaval potem njeno poezijo. V vsaki pesniški zbirki se me je kaj dotaknilo …”

 

Podobno sta se sodelovanja lotila pesnik Borut Gombač in kantavtor Marko Grobler. Na plošči Melodije zamolčanih besed ob Marku zapojejo še štirje ženski glasovi: Ana KarnežaAphra TeslaBilbi in Katarina Rozman. Tematike, ki so v ospredju, nam pojasnjuje Marko Grobler:

“Po eni strani osamljenost, po drugi strani izpostavljen odnos moški-ženska, v glavnem je okolje urbano, vmes pa tudi kak beg v naravo.”

 

Alja Petric in Damjan Stanišić iz Dua Ponte pa sta album “Vrvohodci” ustvarila iz pesmi istoimenske pesniške zbirke, ki so jo napisali Magdalena Svetina TerčonSimona Solina in Albert Halász. Pogovarjali smo se s pevko Aljo Petric:

“Najina glasba je sama malo bolj, bi rekla, umetniška mogoče, ni toliko popularna; najin pristop k glasbi je tudi bolj minimalističen, iščeva vedno malo bolj neko globino in na ta način sva tudi poskusila to poezijo nekako predelati.”

Teja Klobčar