Kdo je Miha Kralj? Le poznavalci bodo vedeli pravi odgovor, saj je bil “slovenski Jean Michel Jarre”, pri nas nekaj časa po nemarnem skoraj povsem pozabljen. K sreči nas včasih prav naključja vrnejo v preteklost in h glasbeni zgodovini, ki je ne smemo sprevideti. Slovensko je nedvomno sooblikoval in jo še posebej zaznamoval tudi Miha Kralj. Glasbeni ustvarjalec, ki je bil v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v tem delu sveta pravi pionir s področja elektronske glasbe. Zahvaljujoč režiserju Dušanu Moravcu in scenaristu Gregorju Baumanu je na filmskem platnu njegovo minulo delo znova zaživelo. V najnovejšem slovenskem glasbenem dokumentarcu z naslovom – Električne sanje. Za pravšnjim naslovom je slikovita, zgovorna, izobraževalno romantična zgodba o zdaj oseminšestdesetletnem slovenskem očetu popularne elektronske glasbe. Zvrsti, ki je bila v njegovem času skladanja morda preveč napredna, da bi jo lahko razumel povprečen poslušalec, kar nam med drugim povsem jasno razgrnejo Električne sanje. Dokumentarec je doživel premiero v prepolnem Kinu Šiška, njegovo prvo televizijsko predvajanje na nacionalki pa snovalci filma napovedujejo za letošnjo jesen. O idejni zasnovi, poteku snemanja in vsebini filma smo v Godbah z zgodbo spregovorili z njegovim scenaristom, sicer glasbenim novinarjem, Gregorjem Baumanom.

Kdo je Miha Kralj? Le poznavalci bodo vedeli pravi odgovor, saj je bil “slovenski Jean Michel Jarre”, pri nas nekaj časa po nemarnem skoraj povsem pozabljen. K sreči nas včasih prav naključja vrnejo v preteklost in h glasbeni zgodovini, ki je ne smemo sprevideti. Slovensko je nedvomno sooblikoval in jo še posebej zaznamoval tudi Miha Kralj. Glasbeni ustvarjalec, ki je bil v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v tem delu sveta pravi pionir s področja elektronske glasbe. Zahvaljujoč režiserju Dušanu Moravcu in scenaristu Gregorju Baumanu je na filmskem platnu njegovo minulo delo znova zaživelo. V najnovejšem slovenskem glasbenem dokumentarcu z naslovom – Električne sanje. Za pravšnjim naslovom je slikovita, zgovorna, izobraževalno romantična zgodba o zdaj oseminšestdesetletnem slovenskem očetu popularne elektronske glasbe. Zvrsti, ki je bila v njegovem času skladanja morda preveč napredna, da bi jo lahko razumel povprečen poslušalec, kar nam med drugim povsem jasno razgrnejo Električne sanje. Dokumentarec je doživel premiero v prepolnem Kinu Šiška, njegovo prvo televizijsko predvajanje na nacionalki pa snovalci filma napovedujejo za letošnjo jesen. O idejni zasnovi, poteku snemanja in vsebini filma smo v Godbah z zgodbo spregovorili z njegovim scenaristom, sicer glasbenim novinarjem, Gregorjem Baumanom.

Aida Kurtović