Obrazna refleksna terapija v šoli

Nataša Kos Križmančič s sodelavkami
foto: Arhiv N.Kos Križmančič

Vodja projekta Nataša Kos Križmančič Številni šolarji se soočajo s težavami pri učenju z branjem in pisanjem, razumevanjem prebranega, se težje zberejo, naučeno pa hitro pozabijo. S pilotnim projektom »Obrazna refleksna terapija Sorensensistem v šoli«, ki je potekal na osnovni šoli Poljane v Ljubljani, je vodja projekta, licencirana učiteljica metod Sorensensistema Nataša Kos Križmančič skupaj z ekipo izšolanih terapevtk pokazala, da se te težave lahko rešujejo tudi z masažo posebnih točk na obrazu. Gre za prvi tak projekt, ki se izvaja v Sloveniji po metodi svetovno priznane terapevtke danskega rodu Lone Sorensen. Podoben projekt je potekal tudi na Danskem in v Veliki Britaniji. Oddajo Med štirimi stenami pripravlja Petra Medved.

Izvajanje obrazne refleksne terapije

Izvajanje obrazne refleksne terapije

foto: N. Kos Križmančič

 

“Namen tega raziskovalnega projekta je bilo izboljšati počutje otrok, omiliti ali odpraviti njihove razvojne težave ter posledično izboljšati kakovost dela na šolah in življenje družin,”  je povedala vodja projekta Nataša Kos Križmančič.

Rezultati projekta so pokazali, da otroci po desetih terapijah bolje berejo in pišejo, so bolj umirjeni in manj konfliktni, naloge hitreje in lažje rešujejo, so bolj samozavestni in lažje komunicirajo, so bolj zbrani in manj moteči pri pouku, hitreje in lažje zaspijo.

Zaključek pilotnega projekta »Obrazna refleksna terapija Sorensensistem v šoli«, bo v jutri, ob 17. uri v avli Osnovne šole Poljane v Ljubljani. Na predstavitvi bo prisotna tudi avtorica metode, svetovno priznana refleksoterapevtka Lone Sorensen.