Aleksej Jurca, absolutni zmagovalec mednarodne olimpijade iz astrofizike in astronomije

Po reševanju nalog je imel še ne 18-letni študent 1. letnika astrofizike na Univerzi v Novi Gorici dober občutek, a takšnega uspeha, kot pravi, ni pričakoval

Alekseju Jurci, zlatemu olimpijcu z mednarodne olimpijade na Tajskem, je Andrej Guštin v našem studiu predal tudi zlato priznanje za absolutno zmago na olimpijadi iz astronomije v Sankt Peterburgu

foto: foto: Mojca Delač

Slovenska ekipa se je z 11. mednarodne olimpijade iz astronomije in astrofizike vrnila z izjemnim uspehom – dvema pohvalama in, prvič v zgodovini na katerikoli mednarodni olimpijadi iz znanja, absolutnim zmagovalcem. To je postal še ne 18-letni Aleksej Jurca. Poleg njega so barve Slovenije na olimpijadi zastopali še Marko Čmrlec (Gimnazija Bežigrad), Luka Govedič (II. Gimnazija v Mariboru) ter Rok Kovač (Gimnazija Vič) in Urban Ogrinec (Gimnazija Kamnik), ki sta sedaj študenta fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko, Univerze v Ljubljani. Vodji ekipe, ki se je s Tajske vrnila včeraj, sta bila študent fizike Krištof Skok ter tajnik tekmovanja v znanju astronomije pri Društvu matematikov, fizikov in astronomov Slovenije, Andrej Guštin. Slednjega in pa seveda zlatega olimpijca, absolutnega zmagovalca, Alekseja Jurco, je v studio Prvega povabila Mojca Delač.

Aleksej Jurca in Andrej Guštin.

foto: MD.

Spodaj si lahko pogledate še nekaj foto utrinkov z 11. mednarodne olimpijade v astronomiji in astrofiziki na Tajskem (foto: Andrej Guštin) .