Na spletu lahko najdete ogromno ponudb za nakup prehranskih dopolnil; za boljšo telesno pripravljenost, za hujšanje in tudi za obnovo jeter. Eno od prehranskih dopolnil, ki ga je mogoče kupiti v spletni trgovini, ponuja obnovo jeter na naraven način v enem mesecu. Zdravstveni inšpektorat je danes na svoji spletni strani objavil sporočilo, v katerem odsvetuje potrošnikom nakup prehranskega dopolnila Herparen za jetra. Zakaj odsvetujejo nakup, je preverila Jana Bajželj.

Zdravstveni inšpektorat je danes na svoji spletni strani objavil sporočilo, v katerem odsvetuje potrošnikom nakup prehranskega dopolnila Herparen za jetra

Na spletu lahko najdete ogromno ponudb za nakup prehranskih dopolnil; za boljšo telesno pripravljenost, za hujšanje in tudi za obnovo jeter. Eno od prehranskih dopolnil, ki ga je mogoče kupiti v spletni trgovini, ponuja obnovo jeter na naraven način v enem mesecu. Zdravstveni inšpektorat je danes na svoji spletni strani objavil sporočilo, v katerem odsvetuje potrošnikom nakup prehranskega dopolnila Herparen za jetra.

 

Odpoklic in umik živil s trga v Sloveniji poteka v skladu z zakonodajo. Ta predvideva, da je odgovornost za to na strani nosilca živilske dejavnosti. Do ugotovitve, da z živilom nekaj ni v redu, lahko pride na več načinov, pravi mag. Nadja Škrk z Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin.

Za večino živilskih proizvodov je sicer odgovorna Uprava za varno hrano. Zdravstveni inšpektorat je odgovoren za pitno vodo, otroško hrano, prehranska dopolnila, dietno hrano in tudi za materiale, ki so namenjeni za stik z živili, kot so vrečke, plastika, steklenice ipd. Medtem ko so zdravila v pristojnosti Javne agencije za zdravila in medicinske pripomočke.

Če menite, da je kupljeno živilo oporečno, se torej lahko obrnete na trgovca, pri katerem ste živilo kupili, na Upravo za varno hrano ali na Zdravstveni inšpektorat. Informacije o odpoklicanih živilih lahko najdete na straneh Uprave za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, pogosto so objavljeni tudi na straneh Zveze potrošnikov Slovenije.

Jana Bajželj, Peter Močnik