Kot skladatelj, teoretik in studijski mojster predava na različnih fakultetah, število njegovih glasbeno-teoretičnih knjig nenehno narašča. Filmska glasba je naslov njegove najnovejše stvaritve. Gre za pregled filmske glasbe od filmskih začetkov pa do skoraj včerajšnjih filmskih partitur. Filmofili, ki se navdušujejo predvsem nad potekom zgodbe, prikazane skozi sliko, pogosto pozabljajo, da sta filmski zvok in glasba enako pomembna kot slika. O pomenu teh dveh pomembnih komponent filma se bo glasbeno-filmski strokovnjak dr. Mitja Reichenberg pogovarjal z Markom Rozmanom nekaj minut po polnoči.

Kot skladatelj, teoretik in studijski mojster predava na različnih fakultetah, število njegovih glasbeno-teoretičnih knjig nenehno narašča. Filmska glasba je naslov njegove najnovejše stvaritve. Gre za pregled filmske glasbe od filmskih začetkov pa do skoraj včerajšnjih filmskih partitur. Filmofili, ki se navdušujejo predvsem nad potekom zgodbe, prikazane skozi sliko, pogosto pozabljajo, da sta filmski zvok in glasba enako pomembna kot slika. O pomenu teh dveh pomembnih komponent filma se bo glasbeno-filmski strokovnjak dr. Mitja Reichenberg pogovarjal z Markom Rozmanom nekaj minut po polnoči.

Marko Rozman