Na Kitajskem se je pred nekaj dnevi končal kongres kitajske komunistične partije. Stari in novi državno-partijski voditelj Xi Jinping je napovedal nove gospodarske reforme. Kako na razvoj kitajskega gospodarstva in tudi medijev gledajo na eni od najbolj razvitih kitajskih provinc Jiangsu na jugovzhodu te velike države? Kitajska bi morala v novem obdobju predvsem razvijati blagovne znamke za svoje kvalitetne proizvode in se otresti slabšalne oznake, da množično proizvaja samo poceni izdelke. Na medijskem področju pa je bolj zapleteno, tam še vedno veljajo nekatere omejitve. Avtor: Tomaž Gerden.

Na Kitajskem se je pred nekaj dnevi končal kongres kitajske komunistične partije. Stari in novi državno-partijski voditelj Xi Jinping je napovedal nove gospodarske reforme. Kako na razvoj kitajskega gospodarstva in tudi medijev gledajo na eni od najbolj razvitih kitajskih provinc Jiangsu na jugovzhodu te velike države? Kitajska bi morala v novem obdobju predvsem razvijati blagovne znamke za svoje kvalitetne proizvode in se otresti slabšalne oznake, da množično proizvaja samo poceni izdelke. Na medijskem področju pa je bolj zapleteno, tam še vedno veljajo nekatere omejitve.

Prvi