Starejši osnovnošolci se v okviru izbirnih predmetov pogosto lotijo tudi izdelave raziskovalne naloge. Kako poteka delo, kjer zbirajo podatke, kako se lotijo analize in še marsikaj drugega nam bodo povedali učenci iz OŠ Karla Destovnika-Kajuha iz Šoštanja, ki so v svoji nalogi raziskovali pretočnost branja na njihovi šoli in učenci iz OŠ Miška Kranjca iz Ljubljane, ki so razmišljali o tem, kaj vpliva na logično razmišljanje in se v projektni turistični nalogi podali po poteh Franceta Prešerna.

Starejši osnovnošolci se v okviru izbirnih predmetov pogosto lotijo tudi izdelave raziskovalne naloge. Kako poteka delo, kjer zbirajo podatke, kako se lotijo analize in še marsikaj drugega nam bodo povedali učenci iz OŠ Karla Destovnika-Kajuha iz Šoštanja, ki so v svoji nalogi raziskovali pretočnost branja na njihovi šoli in učenci iz OŠ Miška Kranjca iz Ljubljane, ki so razmišljali o tem, kaj vpliva na logično razmišljanje in se v projektni turistični nalogi podali po poteh Franceta Prešerna.

Tadeja Bizilj