Verjetno se je tudi vam že zgodilo, da na poslano elektronsko sporočilo več dni ali pa sploh nikoli niste dobili odgovora. Zato ste se morda vprašali: ali je naslovnik vašo pošto sploh prebral ali pa ne pozna bontona. V kolikšnem času naj bi poslali odgovor na prejeto pošto? Kdaj lahko uporabimo znake za emocijo in kdaj ne? Kako je z uporabo kratic kot so BTW, NP, THX in NBD? O pravilih elektronskega komuniciranja v poslovnem in zasebnem življenju bomo govorili v četrtkovem Svetovalnem servisu med osmo in pol deveto uro na Prvem programu. Gostja bo Tamara Guzelj, strokovnjakinja na področju kadrovanja in poslovnega bontona. Pokličite, pišite na elektronski naslov ali pošljite kratko sporočilo na številko 3000, ki naj se začne z besedo Prvi.

Verjetno se je tudi vam že zgodilo, da na poslano elektronsko sporočilo več dni ali pa sploh nikoli niste dobili odgovora. Zato ste se morda vprašali: ali je naslovnik vašo pošto sploh prebral ali pa ne pozna bontona. V kolikšnem času naj bi poslali odgovor na prejeto pošto? Kdaj lahko uporabimo znake za emocijo in kdaj ne? Kako je z uporabo kratic kot so BTW, NP, THX in NBD? O pravilih elektronskega komuniciranja v poslovnem in zasebnem življenju se bomo pogovarjali z mag. Tamaro Guzelj, strokovnjakinjo na področju kadrovanja in poslovnega bontona. Pokličite na 01-475-22-22, pišite na elektronski naslov radioprvi@rtvslo.si ali pošljite kratko sporočilo na številko 3000, ki naj se začne z besedo Prvi.

Jana Bajželj