Je umetnica, ki išče nove oblike gledališke govorice. Njena zadnja raziskava gledališkega jezika je serija celovečernih performansov Metamorfoze 1°–5°. V dialogu z literarnim delom starorimskega pesnika Ovida pretresajo ključna družbena in politična vprašanja današnjega sveta. S predstavo Metamorfoze 3°: Retorika, ki jo je ustvarila v soavtorstvu z Atejem Tutto, sta se kot prva slovenska avtorja doslej uvrstila na prestižni nemški festival, 53. Theatertreffen in prejela glavno nagrado – produkcijo njune naslednje predstave v gledališču Schauspiel Dortmund. Bara Kolenc se z uprizoritveno umetnostjo ukvarja tudi kot teoretičarka. Doktorica filozofije razvija teorijo uprizarjanja in umetnosti, zanima jo predvsem problem ponavljanja. Pri Analecti je pred kratkim izšla njena knjiga Ponavljanje in uprizoritev: Kierkegaard, psihoanaliza, gledališče. Na nočni obisk jo je povabila Nada Vodušek.

Prvi