Pred sedmimi leti je nekaj dolenjskih navdušencev prišlo na inovativno idejo. Okrog 15.000 zidanic leži po dolenjskih, posavskih in belokranjskih gričih. In zakaj bi domačini, ki vanje vlagajo veliko truda, tam gostili samo najboljše prijatelje, če jih lahko ponudijo tudi v najem in s tem nekaj zaslužijo? Pristnost, mir, gostoljubnost, v kleti poln sod in domač narezek – vse to navdušuje predvsem številne tujce, ki se odločijo, da bodo svoj dopust preživeli malo drugače. Kako so ta avtentičen projekt sprejeli domačini, lastniki zidanic, kaj vse obsega najem zidanice in kako to vpliva na razvoj turizma v širši regiji? O vsem tem smo se pogovarjali z Matjažem Pavlinom, ki je idejni oče tega projekta in skrbi za oglaševanje Turizma v zidanicah ter z  Jernejo Ucman, predsednico Konzorcija Turizem v zidanicah. Za povrh pa smo preverili zadovoljstvo dopustnikov v zidanici in pred mikrofon povabili nemški par.

Med našim prvim in drugim oglašanjem so sonce zamenjale dežne kaplje, s slamo krit nadstrešek zidanice pa je omogočil ponoven vklop radijskih mikrofonov.

Bojan Leskovec, Nataša Rašl