Sodobna družba je družba spektakla, je zapisal Guy Debord (izg.: gi debor), v svoji danes že kultni knjigi Družba spektakla. Postmoderna družba je družba podob, metafor, eksplozije komunikacij, globalne medpovezanosti, multinacionalnega kapitala, pravi Debord, in pojasni, da je spektakel pravzaprav kapital, ki se akumulira do takšne mere, da postane podoba. Ker smo dandanes naravnani, da verjamemo le tistemu kar vidimo, so spektakli še kako uspešni. Problem družbe podob pa je, da čeprav smo navdušeni nad spektakli, pozabljamo, da je njihova edina motivacija zaslužek. Spektakel je torej najmočnejše orodje za depolitizacijo in pasivizacijo družbe. Ob njem namreč pozabimo na skrbi, važna je zabava. To dobro razumejo tudi četrtošolci iz Osnovne šole Božidarja Jakca. Z njimi se je pogovarjala Lea Ogrin.

Sodobna družba je družba spektakla, je zapisal Guy Debord (izg.: gi debor), v svoji danes že kultni knjigi Družba spektakla. Postmoderna družba je družba podob, metafor, eksplozije komunikacij, globalne medpovezanosti, multinacionalnega kapitala, pravi Debord, in pojasni, da je spektakel pravzaprav kapital, ki se akumulira do takšne mere, da postane podoba. Ker smo dandanes naravnani, da verjamemo le tistemu kar vidimo, so spektakli še kako uspešni. Problem družbe podob pa je, da čeprav smo navdušeni nad spektakli, pozabljamo, da je njihova edina motivacija zaslužek. Spektakel je torej najmočnejše orodje za depolitizacijo in pasivizacijo družbe. Ob njem namreč pozabimo na skrbi, važna je zabava. To dobro razumejo tudi četrtošolci iz Osnovne šole Božidarja Jakca. Z njimi se je pogovarjala Lea Ogrin.

Lea Ogrin