Na tokratni Nočni obisk prihaja doktor psihologije in dolgoletni docent na Fakulteti za družbene cede, Miro Kline. Njegova področja poučevanja so tržno komuniciranje, psihologija potrošnika in upravljanje tržnih znamk. V pogovoru z voditeljico Ano Skrt se bosta dotaknila vprašanj o tem, zakaj se Slovenija vedno pogosteje uvršča na seznam destinacij, ki jih je vredno obiskati. Kakšen je potrošnik prihodnosti in kako uspešna so slovenska podjetja pri upravljanju lastnih tržnih znamk? Bo virtualna resničnost popolnoma nadomestila pristna doživetja nakupovalcev? Vabljeni k poslušanju v nedeljo takoj po polnoči.

Na tokratni Nočni obisk prihaja doktor psihologije in dolgoletni docent na Fakulteti za družbene cede, Miro Kline. Njegova področja poučevanja so tržno komuniciranje, psihologija potrošnika in upravljanje tržnih znamk. V pogovoru z voditeljico Ano Skrt se bosta dotaknila vprašanj o tem, zakaj se Slovenija vedno pogosteje uvršča na seznam destinacij, ki jih je vredno obiskati. Kakšen je potrošnik prihodnosti in kako uspešna so slovenska podjetja pri upravljanju lastnih tržnih znamk? Bo virtualna resničnost popolnoma nadomestila pristna doživetja nakupovalcev? Vabljeni k poslušanju v nedeljo takoj po polnoči.

Ana Skrt