Ali so slovenske ceste zares tako nevarne ali je večja težava morda v tem, da se na njih vozijo nevarni šoferji vozil na dveh ali štirih kolesih? Je motoristična kultura pri nas taka, kakršna bi morala biti? Katere ceste so raj za motoriste in kaj moramo vedeti, preden sedemo na jeklenega konja? Kakšni so občutki motorista, ki je najprej delal kot prometni policist, nato pa nadaljevanje kariere posvetil treningom varne vožnje za motoriste? Nočni gost voditelja Jureta K. Čokla je bil inštruktor varne vožnje Brane Legan.

Pravijo, da je vsaka prometna nesreča splet okoliščin. Ni, pove inštruktor varne vožnje AMZS Brane Legan, sicer nekdanji prometni policist. Je splet okoliščin, ki včasih žal pripelje do tragičnih rezultatov. Najpogostejši razlog je prevelika hitrost. Seveda pa se vsak, ki se usede na motor, lahko sam odloči, kako bo vozil.

Svojega prvotnega poklica se spominja po dobrih stvareh. Bili so drugi časi, doda. Ni bilo lahko, delo je bilo zahtevno, vendar je imel zadoščenje zaradi njega.

Ali so slovenske ceste zares tako nevarne ali je večja težava morda v tem, da se na njih vozijo nevarni šoferji vozil na dveh ali štirih kolesih? Je motoristična kultura pri nas taka, kakršna bi morala biti? Katere ceste so raj za motoriste in kaj moramo vedeti, preden sedemo na jeklenega konja? Kakšni so občutki motorista, ki je najprej delal kot prometni policist, nato pa nadaljevanje kariere posvetil treningom varne vožnje za motoriste? Nočni gost voditelja Jureta K. Čokla je bil inštruktor varne vožnje Brane Legan.

Pravijo, da je vsaka prometna nesreča splet okoliščin. Ni, pove inštruktor varne vožnje AMZS Brane Legan, sicer nekdanji prometni policist. Je splet okoliščin, ki včasih žal pripelje do tragičnih rezultatov. Najpogostejši razlog je prevelika hitrost. Seveda pa se vsak, ki se usede na motor, lahko sam odloči, kako bo vozil.

Svojega prvotnega poklica se spominja po dobrih stvareh. Bili so drugi časi, doda. Ni bilo lahko, delo je bilo zahtevno, vendar je imel zadoščenje zaradi njega.

Kot policist je vozil na številne intervencije. To je bilo nevarno in ostaja nevarno še danes. Motoristi policisti in reševalci so pri vožnjah z svetlobnimi in zvočnimi signali pod velikim stresom.

Napake delamo v prometu vsi. Letos je veliko število nesreč motoristov posledica napak voznikov osebnih vozil. Kateri so razlogi za to in kaj narediti, da bi bila vožnja bolj varna?

Pogosto slišimo, da imamo pri nas slabe ceste. Pa so res tako slabe? Ali gre bolj za izgovor tistih, ki bi morali za lastno varnost na naših cestah več narediti predvsem sami?

Nekateri odseki slovenskih cest slovijo kot prava neuradna dirkališča. A to je nevarno početje, je povedal naš gost. Cesta ne odpušča, taki vožnji so namenjena dirkališča.

Veliko motoristov se sprašuje, koliko časa po opravljenem vozniškem izpitu so še motoristi začetniki. To je relativno, pove naš gost.

Večno vprašanje, kako močan motor je še smotrno kupiti za naše ceste, je enostavno.

In katere motoristične ture ima motorist s toliko izkušenj najraje?

In kaj bi kot najboljši nasvet motoristom za konec predlagal sam?

Jure K. Čokl